1.

A Model Representation with Grounded Theory approach for Nature Schools Development in Iran

دوره 7، شماره 3، دی 2019، صفحه 123-103
farzaneh soleimani؛ Nader Soleimani؛ akhtar Jamali؛ Reza Shabannejad Khas

2.

Caring Leadership of School Principals: A qualitative study

دوره 6، شماره 2، آذر 2018، صفحه 305-324
Ali Nazari؛ Rafigh Hasani؛ Naser Shirbagi

3.

Conceptualization of Wisdom based Principals

دوره 7، شماره 1، خرداد 2019، صفحه 1-22
Mohamad Nourozian Amiri؛ Ali Khalkhali؛ Zohreh Shakibaei

4.

Designing a Pattern of Social Deprivation Factors for School Students in Western Iran

دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 219-235
حمیده ژیان باقری؛ محمد خوجیف

5.

Developing a Model to Prevent Job Isolation of School Principals in Iran Based on Grounded Theory

دوره 10، شماره 2، آذر 2022، صفحه 1-22
Neda Mozaffari؛ Mohammad Ali Nadi؛ Badri Shahtalebi

6.

Identifying Factors Affecting School Principals’ Organizational Intelligence Based on Grounded Theory

دوره 11، شماره 1، تیر 2023، صفحه 141-156
Fateme Azizi؛ Sayed Mosa Khadami؛ Amin Rahimikiya

7.

Presenting a Conceptual Model for Professional Development of High School Principals: Grounded Theory

دوره 7، شماره 2، شهریور 2019، صفحه 251-272
Akbar Joodaki؛ kamran Mohammad khani؛ Amir Hossein Mohammad Davoudi

8.

Presenting a Model of Resilient Schools based on Grounded Theory

دوره 10، شماره 3، اسفند 2022، صفحه 69-99
Zahra khodadadi؛ Elham Kaviani؛ Susan Laei؛ Maryam Eslampanah

9.

Provide a template for stakeholder participation in the selection of school principals in khorasan razavi based on grounded theory

دوره 7، شماره 4، اسفند 2019، صفحه 209-178
Rasool Alijani؛ aliakbar aminbeidokhti؛ shahrokh makvand hoseini

10.

Semantic Representation of Teacher Autonomy: A Grounded Theory Study

دوره 10، شماره 3، اسفند 2022، صفحه 26-51
Fariba Galehdari؛ Sohayla Hasanpour؛ Rafigh Hasani

11.

ادراک احساس گناه انتقال‌یافته از پدرومادر: یک پژوهش کیفی

دوره 11، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 267-300
معصومه اسمعیلی؛ افشینه شیخ الاسلامی کندلوسی؛ حسین سلیمی بجستانی

12.

ارائه الگوی ازدواج پایدار رضایتمند: یک پژوهش گراند تئوری

دوره 6، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 120-149
ابوالفضل حاتمی ورزنه؛ معصومه اسمعیلی؛ احمد برجعلی

13.

ارائه الگوی بازاریابی کارآفرینانه در صنایع دستی با رویکرد خلق محصولات مشتری محور

دوره 8، شماره 2، تیر 1400، صفحه 74-91
عبدالباسط مرادزاده؛ نورمحمد یعقوبی؛ ژیلا صفورا

14.

ارائه الگوی رفتار ضدمصرف در بازار ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد

دوره 6، شماره 2، بهمن 1398، صفحه 333-352
محمد نظریان؛ حسین وظیفه دوست؛ کامبیز حیدرزاده؛ کریم حمدی

15.

ارائه الگوی عوامل تاثیرگذار بر تمایلات رفتاری گردشگران نسبت به مصرف غذا در استان گیلان با استفاده از نظریه داده‌‌بنیاد

دوره 10، شماره 3، آبان 1402، صفحه 28-50
ابراهیم علی زاده جورکویه؛ نرگس دل افروز؛ سید محمود شبگو منصف؛ یلدا رحمتی

16.

ارائه طرحی مفهومی از رابطه تعارض‏های دوران نامزدی (پیش از ازدواج) با رضایت زناشویی (پس از ازدواج)

دوره 4، شماره 3، آذر 1393، صفحه 405-447
معصومه اسمعیلی؛ کوثر دهدست

17.

آشکار ساختن چرایی‌ و زمینه‌های برپایی پیوندهای فرا زناشویی زنان از نگاه مردان آسیب‌دیده: پژوهش داده بنیاد

دوره 10، شماره 1، شهریور 1399، صفحه 125-150
مریم سادات اوانی؛ حسن زارعی محمودآبادی

18.

الگوی تداوم خرید محصولات مشابه‌اصل در سطح سازمانی (مورد مطالعه: محصولات صوتی و تصویری مشابه‌اصل)

دوره 10، شماره 2، مرداد 1402، صفحه 70-89
محمد یونسی؛ فریز طاهری کیا؛ علیرضا روستا؛ سیاوش احمدی چهره برق

19.

امکان سنجی واگذاری مدیریت محیط زیست شهر به شهرداریها (نمونه موردی :شهر تهران)

دوره 1، شماره 3، شهریور 1391، صفحه 24-33

20.

پیوند مردم‌نگاری و نظریه مبنایی ؛ روشی برای پژوهش در مطالعات شهری

دوره 10، شماره 39، مرداد 1400، صفحه 15-28
مریم فراش خیابانی؛ پروین پرتوی

21.

تاثیر بازاریابی محتوایی بر تقاضای فرش دستباف ایرانی با استفاده از تکنیک تحلیل داده بنیاد

دوره 9، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 158-181
زهره امیری سردری؛ نورمحمد یعقوبی؛ علی اصغر تباوار

22.

تبیین فرایند شکل‌گیری بی‌رمقی زناشویی در زنان دارای همسر وابسته به مصرف مواد افیونی

دوره 12، شماره 2، اسفند 1401، صفحه 89-124
محمد خالدیان؛ سمیه شاهمرادی؛ یاسر مدنی

23.

تبیین مدل ارتباطی دیدهای شهری و مطلوبیتِ پاسخ های احساسی شهروندان در سنندج با رویکرد نظریه زمینه ای

دوره 10، شماره 37، بهمن 1399، صفحه 85-94
محمدآزاد احمدی؛ مهرداد کریمی مشاور؛ سعید علیتاجر

24.

تبیین مدل رفتار خرید مصرف‌کننده در انتخاب محصولات لذت‌بخش با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف)

دوره 6، شماره 1، شهریور 1398، صفحه 81-103
فاطمه ترابی؛ اعظم رحیمی نیک؛ حسن اسماعیل پور؛ احمد ودادی

25.

تدوین الگوی سازش یافتگی زنان پس از رخداد طلاق: یک پژوهش زمینه ای

دوره 9، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 93-122
محسن نظری فر؛ منصور سودانی؛ رضا خجسته مهر؛ حمید فرهادی راد

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب