1.

A Phenomenographic Reflection on the Components of Curriculum leadership in Elementary Schools from viewpoint of School Principals

دوره 6، شماره 1، آذر 2018، صفحه 283-305
SHahrbanoo Hasani؛ Ali Hosseini Khah؛ Masoud Gramipour؛ Gholamreza Haji hossein nejad

2.

Evaluation of Green Spaces in the Elementary Schools with an Emotional-Oriented approach

دوره 9، شماره 2، شهریور 2021، صفحه 135-165
Mahsan Zarei؛ Fahimeh Motazedian؛ Ahmad mirzakoochakkhoshnevis

3.

The improving of teachers’ organizational performance based on virtuous leadership model with the mediation of organizational learning

دوره 5، شماره 2، دی 2017، صفحه 237-254
Ashghar Eskandari؛ Siros GHanbari

4.

ارتقای مهارت‌های خواندن در کودکان مدارس عشایری با ایجاد یک محیط مطالعه فراگیر: یک پژوهش اقدام پژوهی

دوره 10، شماره 4، دی 1401، صفحه 237-212
فاروق خاکزاد؛ جمال رزی

5.

بررسی برنامه درسی قصد شده دوره دوم ابتدایی بر اساس مطابقت با ملاک‌ها و نشانگرهای تفکّر جانبی دوبونو در کتاب‌های علوم

دوره 10، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 80-49
مریم عسگری؛ محمد جوادی پور؛ کیوان صالحی؛ علی زارعی

6.

تبیین عناصر برنامه درسی مبتنی بر طبیعت برای دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی

دوره 10، شماره 3، مهر 1401، صفحه 142-103
سلیمان آوری؛ علی حسینی خواه؛ مجید علی عسگری

7.

چالش های آموزش علم به زبان انگلیسی در مقطع ابتدایی شهر حلبچه

دوره 8، شماره 3، مهر 1399، صفحه 216-195
سید مهدی حسینی؛ دلشاد فایق حمه توفیق

8.

طراحی مدل پارادایمی مدرسه زندگی: بر اساس نظریه داده بنیاد

دوره 10، شماره 3، مهر 1401، صفحه 330-300
شیوا ملکی؛ عادل زاهد بابلان؛ علی خالق خواه؛ حسین تقوی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب