1.

Literature as a Medium to Foster Critical Thinking: A Case Study of an Iranian EFL Classroom

دوره 1، شماره 1، خرداد 2019، صفحه 185-204
Jalil Fathi؛ Ehsan Soleimani Dahenehsari

2.

Revisiting Modernism: A Review of Modernism by Peter Childs

دوره 2، شماره 1، خرداد 2020، صفحه 229-234
Ali Hassanpour Darbandi؛ Zohreh Ramin

3.

“Suddenly Afraid”: Challenged Identities and Disrupted Meaning in Lydia Davis’s Short Fiction

دوره 6، شماره 2، تیر 2024، صفحه 59-73
Mohsen Hanif؛ Zahra Amini

4.

ZPD Theory and Scaffolding Teaching Strategy: Iranian EFL Learners' Views and Reading Achievement of Short Stories as a Way of Literature Incorporation within Learning Procedure

دوره 3، شماره 1، خرداد 2021، صفحه 181-209
Neda Fatehi Rad؛ Valeh Jalali

5.

پیکربندی روایت، کانونی‌سازی و نشانه-معنا‌شناسی داستان کوتاه «ماه نیمروز»

دوره 2، شماره 2، اسفند 1402
شهلا ناصری؛ تیمور مالمیر

6.

تەنز لە چیرۆکەکانى پێکەنینى گەداى حەسەن قزڵجى‌دا

دوره 6، شماره 2، اسفند 1399، صفحه 147-162
هاوکار محمد رشید


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب