1.

اثر بازاریابی حسی بر نیات رفتاری مشتریان از طریق لذت جویی، دلبستگی به مکان و اعتماد ( مطالعه موردی: مدارس فوتبال شهر کرمانشاه)

دوره 5، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 21-35
نوشین بنار؛ حسین براخاص؛ فرزانه کریمخان؛ محمد مرادی

2.

ارزیابی تاثیر مقیاس مکان بر شدت دلبستگی به سه مقیاس خانه، محله و شهر بر پایه دو متغیر سن و جنسیت (نمونه موردی: شهرهای تهران و ساری)

دوره 7، شماره 26، اردیبهشت 1397، صفحه 3-16
علی اکبر حیدری؛ پریا تیموری؛ سلمان مرادیان

3.

تبیین عوامل شکل دهنده ی دلبستگی به مکان در شهر ساحلی بندر انزلی

دوره 13، شماره 49، بهمن 1402، صفحه 65-78
علی اکبر سالاری پور؛ زهرا سیف ریحانی؛ نرگس طالب ولی اله


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب