1.

A Qualitative Study of Desirable Mental Health Education in First Secondary Schools

دوره 8، شماره 2، مرداد 2020، صفحه 433-406
زهرا حدیدچی؛ فائزه ناطقی؛ محمد سیفی

2.

تاثیر روش آموزش معکوس بر یادگیری درس کاروفناوری

دوره 6، شماره 2، تیر 1397، صفحه 1-14
سمیه مبصر ملکی؛ مرجان کیان

3.

تحلیل برنامه درسی مطالعات اجتماعی سه سال دوره اول متوسطه ازنظر میزان توجه به مؤلفه‌های آموزش چندفرهنگی

دوره 7، شماره 4، دی 1398، صفحه 48-24
رشید احمدرش؛ اسماعیل مصطفی زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب