1.

Structural Relationship of Knowledge Sharing with Effectiveness of School Educational Groups: Mediating Role of In-group Trust and Intra-group Collaboration

دوره 8، شماره 2، مرداد 2020، صفحه 22-1
زهرا قاسمیان دستجردی؛ علی‌اکبر امین بیدختی؛ سکینه جعفری

2.

اثر بازاریابی حسی بر نیات رفتاری مشتریان از طریق لذت جویی، دلبستگی به مکان و اعتماد ( مطالعه موردی: مدارس فوتبال شهر کرمانشاه)

دوره 5، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 21-35
نوشین بنار؛ حسین براخاص؛ فرزانه کریمخان؛ محمد مرادی

3.

بررسی تأثیر نقض و تخطی از قراردادهای روانشناختی بر رفتار شهروندی مشتریان بیمارستان ها با توجه به نقش میانجی اعتماد مشتری

دوره 10، شماره 3، آبان 1402، صفحه 51-70
بهزاد سنجری نادر؛ فتانه یاراحمدی؛ اردشیر حیدریان؛ پریسا فرجی

4.

تبیین تأثیر سرمایه اجتماعی در تاب آوری تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در راستای سیاست‌های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش1

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 آبان 1402
رقیه علائی

5.

تحلیل عوامل موثر بر قابلیت پذیرش عمومی طرح های قیمت گذاری ترافیک "نمونه موردی: طرح ترافیک تهران (سال 98 و 1397 )"

دوره 10، شماره 37، بهمن 1399، صفحه 17-30
سارا وثوقی؛ بهناز امین زاده

6.

نقش رفتار اخلاقی کارکنان فروشگاه‌های ورزشی در رفتار خرید آنی مصرف‌کنندگان: با میانجی‌گری اعتماد و واکنش هیجانی مثبت

دوره 2، شماره 3، مهر 1400، صفحه 26-60
حسین رحیمی‌کلور؛ سید محمد رضا موحد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب