1.

آموزش ابزارهای بازاریابی بر بستر فضای مجازی و تأثیر آن بر وفاداری مشتریان: مطالعه موردی بانک شهر

دوره 9، شماره 4، دی 1400، صفحه 299-273
سید محسن طباطبایی مزدآبادی؛ علی فائض

2.

بررسی تأثیر بهره‌گیری از ابزارهای فضای مجازی بر وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک شهر استان سمنان)

دوره 9، شماره 4، بهمن 1401، صفحه 156-172
علی فائض؛ سید محسن طباطبایی مزدآبادی

3.

تأثیر تصویرذهنی مشتریان از مرکز خرید و تجانس تصویر فردی بر وفاداری و سهم خرید آنان با نقش تعدیلگری محیط (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های زنجیره ای هایپراستار در استان تهران)

دوره 5، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 61-79
ملیکا سادات شیرازی؛ مصطفی قاضی زاده

4.

تأثیر محیط فیزیکی بر ادراک از قیمت، رضایت و وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: رستوران‌های شهر اهواز)

دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 59-84
ادریس محمودی؛ سیده زهرا سالاری؛ حاتم خلیلی پور؛ مرضیه حسینی سرتشنیزی

5.

طراحی مدل وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: سازمان تأمین اجتماعی)

دوره 10، شماره 4، بهمن 1402، صفحه 136-159
محمد زاهدی پور؛ اصغر مشبکی؛ بهناز خدایاری؛ فریدون رهنمای رودپشتی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب