1.

Components of the Culture of Obedience in Iranian Schools

دوره 10، شماره 2، آذر 2022، صفحه 91-104
Fariba Adli

2.

Phenomenological Approach in Identifying Effective Factors in Performance Evaluation of Primary School principals

دوره 6، شماره 2، آذر 2018، صفحه 78-99
Zohreh Sadeghinia؛ Keyvan Salehi؛ Ali Moghadamzadeh

3.

Primary school principals' lived experiences of professional development and the factors affecting it

دوره 9، شماره 3، آذر 2021، صفحه 130-149
Esmat Elzami؛ Abbas Abbas pour؛ Ali Khorsandi Taskoh؛ Javad Pour Karimi؛ Hamid Rahimian

4.

Representation of Qualitative-Descriptive Evaluation Experience in Primary Schools

دوره 10، شماره 1، تیر 2022، صفحه 44-62
Jamal Mortazavi؛ Ali Hoseini khah؛ Masoud Gerami Pour؛ Balal Izanlo


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب