1.

Linking Theory and Practice in Educational Management: Exploring School Principals' Interaction with University Professors

دوره 7، شماره 3، دی 2019، صفحه 44-23
katayoon meidanipour؛ abbas abbaspour؛ ali khorsandi taskoh؛ Samad Borzooian

2.

Phenomenology of the Iranian Invisible School as a New Field of Study in Discipline of Educational Management

دوره 8، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 218-200
محمدرضا کرباسچی؛ علی خلخالی؛ زهره شکیبایی

3.

Provide an educational management model for exeptional schools based on the lived experience

دوره 9، شماره 1، خرداد 2021، صفحه 230-205
Zahra Ettehad؛ Javad Solimanpuor؛ Ali Khalkhali

4.

Representation of School Principals Experiences of Success and Failure

دوره 8، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 91-73
توران رستمی هفشجانی؛ محبوبه سادات فدوی؛ زهرا یوسفی

5.

Rethinking Educational Administration Studies in the Past Two Decades: Lessons for the future

دوره 7، شماره 4، اسفند 2019، صفحه 177-135
Hoda Sadat Mohseni

6.

Study of Educational administration Developments: A Qualitative Study

دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 458-439
حمیده پاکدامن ساران؛ فرنوش اعلامی؛ محمد قهرمانی

7.

اثر ظرفیت‌سازی سازمانی بر یادگیری پایدار با میانجی آموزش چندرسانه‌ای و نوآوری آموزشی در دانشکده‌های تربیت‌بدنی منتخب کشور

دوره 8، شماره 3، مهر 1399، صفحه 96-75
وحید زکی خانی؛ مجید سلیمانی؛ سیروس احمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب