1.

Evaluation of professional competences of elementary teachers "from the perspective of administrators" in Markazi province

دوره 7، شماره 3، دی 2019، صفحه 86-69
seyed mohammad mirkamali؛ fatemeh narenji thani؛ somaee asadi

2.

The relationship between school self-efficacy and organizational trust with professional development of primary school teachers: the role of mediator of leadership perception

دوره 8، شماره 1، تیر 2020، صفحه 446-416
الهام اسماعیلی؛ مریم سامری؛ محمد حسنی

3.

اثربخشی آموزش درس‌پژوهی بر صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان دوره ابتدایی

دوره 11، شماره 3، مهر 1402، صفحه 16-1
مهدی احمدی؛ محمد آرمند؛ قدسی احقر

4.

بررسی نقاط قوت و ضعف ارزشیابی توصیفی در آموزش مجازی از دیدگاه معلمان ابتدایی استان مازندران

دوره 11، شماره 4، دی 1402
مصطفی عزیزی؛ راضیه بابانسب احمد کلایی؛ میمنت عابدینی بلترک

5.

تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی از ذهن‌آگاهی حین تدریس

دوره 8، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 37-19
مهدی محمدی؛ رضا ناصری جهرمی؛ زینب مختاری؛ زهرا حسامپور؛ راحیل ناصری جهرمی

6.

مدل کیفی و داده بنیاد از توسعه استعداد آموزگاران (مطالعه موردی: معلمان دوره ابتدایی شهر اردبیل)

دوره 10، شماره 2، تیر 1401، صفحه 169-144
حسن باشکوه اجیرلو؛ عادل زاهد بابلان؛ تقی اکبری؛ علی خالق خواه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب