1.

Evaluation of professional competences of elementary teachers "from the perspective of administrators" in Markazi province

دوره 7، شماره 3، دی 2019، صفحه 86-69
seyed mohammad mirkamali؛ fatemeh narenji thani؛ somaee asadi

2.

The relationship between school self-efficacy and organizational trust with professional development of primary school teachers: the role of mediator of leadership perception

دوره 8، شماره 1، تیر 2020، صفحه 446-416
الهام اسماعیلی؛ مریم سامری؛ محمد حسنی

3.

بررسی توانایی طراحی تکلیف مدرسان ریاضی در خصوص دو عمل جمع و تفریق (مبنا: موقعیت‌های طرح مسئله)

دوره 8، شماره 2، تیر 1399، صفحه 129-100
ابراهیم ریحانی؛ مهدی ایزدی

4.

بررسی نقاط قوت و ضعف ارزشیابی توصیفی در آموزش مجازی از دیدگاه معلمان ابتدایی استان مازندران

دوره 11، شماره 4، دی 1402
مصطفی عزیزی؛ راضیه بابانسب احمد کلایی؛ میمنت عابدینی بلترک

5.

شناسایی مسائل روابط معلم-دانش‌آموز از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی: یک مطالعه پدیدارشناسی

دوره 8، شماره 3، مهر 1399، صفحه 74-45
سید عطاالله آزاده؛ رزگار محمدی

6.

مدل کیفی و داده بنیاد از توسعه استعداد آموزگاران (مطالعه موردی: معلمان دوره ابتدایی شهر اردبیل)

دوره 10، شماره 2، تیر 1401، صفحه 169-144
حسن باشکوه اجیرلو؛ عادل زاهد بابلان؛ تقی اکبری؛ علی خالق خواه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب