1.

ارایه الگوی پیشایندها و پیامدهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنعت بانکداری

دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 133-157
سامان شیخ اسماعیلی؛ سید کامران نوربخش؛ سید عباس حیدری

2.

بررسی پردازش امواج مغزی جهت ارزیابی کارایی تبلیغات نام نمای نایکی بر تصمیم به خرید ورزشکاران

دوره 6، شماره 2، بهمن 1398، صفحه 112-133
مسعود دارابی؛ نسرین عزیزیان کهن؛ مهرداد محرم زاده

3.

بررسی تأثیر انواع طنز بر ویروسی شدن پیام‌های تبلیغاتی: سبک طنز و پیوندهای اجتماعی مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی

دوره 9، شماره 3، مهر 1401، صفحه 1-18
محمد رحیم اسفیدانی؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ نیما برمر

4.

بررسی رابطه به خاطر سپاری پیام‌های بازرگانی و هیجانات دیداری و شنیداری با استفاده از رویکرد بازاریابی عصبی

دوره 10، شماره 3، آبان 1402، صفحه 129-142
مهدی همایون فر؛ مهدی فدایی؛ منصور صوفی؛ امید پیشه ور زاد

5.

بررسی نقش تبلیغات روی لباس داوران لیگ برتر فوتبال بر آگاهی از برند در بینندگان تلویزیونی

دوره 4، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 61-72
احسان اسداللهی؛ محسن قهرمانی؛ محمد کشتی دار

6.

تحلیل اقتصادی تاثیر تبلیغات در جذب مشتریان و فروش محصول (رویکرد نظریه بازی‌ها)

دوره 2، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 122-149
صلاح سلیمیان؛ آزاده اشرفی

7.

راهکارهای جذب اسپانسرها در والیبال حرفه‌ای ایران

دوره 2، شماره 2، تیر 1400، صفحه 49-70
مهرداد محرم زاده؛ محمد سیوان نوری

8.

طراحی الگوی تبلیغات از طریق رسانه های اجتماعی به منظور تاثیر بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی

دوره 4، شماره 2، تیر 1402، صفحه 1-19
علی کریمی؛ حمید قاسمی؛ شهاب بهرامی

9.

مشاهده‌ای نیمه تجربی از تاثیر قدرت ستاره افراد مشهور بر رفتار خرید مصرف کنندگان

دوره 10، شماره 4، بهمن 1402، صفحه 68-93
میثم شیرخدایی؛ بهاره عابدین؛ امیر حسین زاده آهنگر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب