1.

A phenomenological Analysis of the Principals and Teachers Perceptions and Experiences of the School Management Excellence Program in Sanandaj Secondary Schools

دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 275-238
نعمت اله عزیزی؛ هوشیار فتحی؛ سیده زهرا حسینی

2.

Developing an Entrepreneurship Curriculum for Child Laborers at Schools

دوره 10، شماره 1، تیر 2022، صفحه 100-120
Farnoush Kavehpisheh؛ Kourosh Fathi Vajargah؛ Mahboobeh Arefi؛ Mohammad Hassan Mubaraki

3.

Using Phenomenological analysis to represent the factors of some principals to Exploit Subordinates in school

دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 302-276
سیده محبوبه سیدعلیان؛ کیوان صالحی

4.

بازنمایی تجارب زیسته معلمان از کارکردها، نحوه اجرا و چالش‌های تربیت هنری در مدارس ابتدایی

دوره 9، شماره 4، دی 1400، صفحه 29-1
محمد امینی؛ مجیده لقب دوست

5.

تجارب زیسته معلمان از کاربرد فناوری در برنامه درسی دوره متوسطه: یک مطالعه ی پدیدارشناسانه

دوره 11، شماره 4، دی 1402
سیروس منصوری؛ بهمن یاسبلاغی؛ فاطمه جعفری

6.

رهیافتی پدیدارشناسانه بر تجارب زیسته معلمان ابتدایی از آموزش مجازی دانش‌آموزان در شرایط کرونا (COVID-19)

دوره 10، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 162-131
عبدالله رحیمی؛ هایده احمدی؛ ادریس رستمی

7.

رویکرد پدیدارشناسانه به تجارب معلمان جدیدالورود از اولین سال تدریس

دوره 8، شماره 4، دی 1399، صفحه 144-123
مهدی محمدی؛ رضا ناصری جهرمی؛ خاطره محمد جعفری؛ مریم صفری؛ پریسا معارف؛ فاطمه میرغفاری؛ راحیل ناصری جهرمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب