1.

Analysis of effective components in parental involvement: A qualitative approach with content analysis method

دوره 9، شماره 2، شهریور 2021، صفحه 269-300
Fariba Agah؛ Mohammad Ali Nadi؛ Fariba Karimi

2.

Designing a Model for Career Path Adaptability of Teachers: A Qualitative Study

دوره 10، شماره 3، اسفند 2022، صفحه 160-184
Amirhasan Koohi؛ Nader Soleimani؛ Hamid Shafizadeh

3.

Designing and Validating a Model of Professional Learning Community for Secondary Technical and Vocational Schools

دوره 11، شماره 2، مهر 2023، صفحه 120-158
Roghie Motehayerpasand؛ Kurosh Fathi Vajargah؛ Nematolah Mousapour؛ Heidar Tourani

4.

Phenomenology of the Iranian Invisible School as a New Field of Study in Discipline of Educational Management

دوره 8، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 218-200
محمدرضا کرباسچی؛ علی خلخالی؛ زهره شکیبایی

5.

Provide a model for individual development of elementary school teachers in exceptional schools (A qualitative study)

دوره 8، شماره 1، تیر 2020، صفحه 282-259
پروین قربانیان؛ علی تقی پورظهیر؛ افسانه زمانی مقدم؛ محمد رضا اردلان

6.

تجربه زیسته معلمان دوره ابتدایی از فرصت‌ها و چالش‌های تدریس در شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد): یک مطالعه پدیدارشناسی

دوره 8، شماره 3، مهر 1399، صفحه 24-1
فهیمه عباسی؛ الهه حجازی؛ رضوان حکیم زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب