1.

The Relationship between Management Accounting Practices and Competitive Advantage at Secondary School Level

دوره 8، شماره 1، تیر 2020، صفحه 322-302
محمد نظری پور

2.

ارائه الگوی ارزش ویژه برند جهت افزایش سهم بازار: مبتنی بر دیدگاه رفتار مصرف کننده

دوره 10، شماره 4، بهمن 1402، صفحه 160-179
افشین محسن؛ داریوش جمشیدی؛ علیرضا روستا

3.

ارتباط سرمایه اجتماعی با رفتار نوآورانه و مزیت رقابتی مقاصد گردشگری ورزشی فعال استان بوشهر

دوره 3، شماره 4، دی 1401، صفحه 73-49
طاهره غلامی؛ جواد ادبی فیروز جاه

4.

بررسی عوامل تأثیرگذار بر بازاریابی رقابتی کسب و کارهای کوچک ورزشی در دوران شیوع کرونا ویروس

دوره 2، شماره 4، دی 1400، صفحه 147-176
حمیدرضا قزلسفلو؛ علی چورلی؛ ناصر بای

5.

تاثیر بازاریابی چابک بر نیت های رفتاری با نقش میانجی اعتماد مشتریان و مزیت رقابتی محصولات ورزشی

دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1403
رضا مرتاضی؛ آزاده سید عالی نژاد؛ محمد جلیلوند


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب