1.

A Critical Investigation of Traditional Treatment of Literary Schools and Movements in Kurdish Literature

دوره 3، شماره 1، خرداد 2021، صفحه 157-179
Mohsen Ahmad Omer

2.

Exploring the key features of Governmentality in schools

دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 335-303
مهدیه دژبرد؛ رضوان حسین‌قلی‌زاده؛ محمدرضا آهنچیان

3.

Revisiting Modernism: A Review of Modernism by Peter Childs

دوره 2، شماره 1، خرداد 2020، صفحه 229-234
Ali Hassanpour Darbandi؛ Zohreh Ramin

4.

Trilogy of Identity Transformation: Reading David Foster Wallace’s Novels

دوره 3، شماره 2، آذر 2021، صفحه 143-158
Abdolreza Goudarzi؛ Morteza Lak

5.

بۆچوونێکی نوێ لەسەر سەرەتای شیــعری نوێــی کـــــوردی: دوکتۆر لویس ئۆلسن فاسووم وەک پێشــەنگ

دوره 6، شماره 2، اسفند 1399، صفحه 193-203
صلاح‌الدین آشتی

6.

گۆران و هێمن لە ڕۆژنامەى کوردستان چاپى تاراندا

دوره 5، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 261-283
سامان عزالدین


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب