1.

ارزشگذاری شبکه اجتماعی اینستاگرام با رویکرد ارزشگذاری‌ مشروط (مطالعه موردی کاربران در شهر تهران)

دوره 9، شماره 4، بهمن 1401، صفحه 137-155
یگانه موسوی جهرمی؛ محسن مهرآرا؛ فرهاد خداداد کاشی؛ پگاه شیرمحمدی

2.

بازنمایی سیمای زن در گفتمان مبارزه علیه سوژگی زن (مطالعه موردی: شبکه اجتماعی اینستاگرام)

دوره 4، شماره 4، دی 1401، صفحه 118-141
حیران پورنجف؛ منصور حقیقتیان؛ اسماعیل جهانبخش

3.

بررسی تأثیر اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکتی، بازاریابی دیجیتال و مداخله هواداران بر عشق به برند تیم‌های ورزشی

دوره 2، شماره 3، مهر 1400، صفحه 123-152
مرتضی رضایی صوفی؛ سیاوش خداپرست؛ سینا محمدی

4.

تحلیل عامل جنسیت در اثربخشی تبلیغات با استفاده از ورزش در شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: اینستاگرام)

دوره 3، شماره 3، مهر 1401، صفحه 156-129
مریم خلیلی؛ هاشم کوزه چیان؛ مرجان صفاری

5.

تحلیل نشانه شناختی بدنمندی در میان کاربران زن اینستاگرام (مطالعه موردی دو طراح لباس: آناشید حسینی و الهه جهادگر)

دوره 4، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 62-42
مهشید مراقی؛ هادی خانیکی

6.

عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی در شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام) با رویکرد داده‌کاوی

دوره 8، شماره 2، تیر 1400، صفحه 138-155
محمد صفاری؛ محمدمهدی پورسعید؛ علی اکبر نیک نفس

7.

مصرف ایماژهای بدن در میان کاربران اینستاگرام در شهر سنندج

دوره 2، شماره 3، مهر 1399، صفحه 141-115
جمال محمدی؛ حسین دانش مهر؛ پرویز سبحانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب