1.

Symbolic Consumption and Media in Bret Easton Ellis’s Less than Zero

دوره 3، شماره 2، آذر 2021، صفحه 93-108
Mohsen Khaleseh Dehghan؛ Bakhtiar Sadjadi

2.

بررسی تاثیر همه‌گیری ویروس کرونا بر رفتار مصرف‌کننده در اقلیم کردستان عراق

دوره 9، شماره 3، مهر 1401، صفحه 34-55
بختیار جواهری؛ یونس علی احمد؛ ئاشتی عبدالله محمود؛ سمیرا محمدی

3.

مصرف ایماژهای بدن در میان کاربران اینستاگرام در شهر سنندج

دوره 2، شماره 3، مهر 1399، صفحه 141-115
جمال محمدی؛ حسین دانش مهر؛ پرویز سبحانی

4.

مصرف شبکه‌های اجتماعی و گرایش به رفتارهای پرخطر: تبیین جامعه شناختی جوانان 18 تا 29 ساله شهرستان ایذه

دوره 5، ویژه نامه 1402 (هنر و بازنمایی)، اسفند 1402
مرضیه شهریاری

5.

مقایسه بین نسلی مصرف کالاهای فرهنگی و عوامل موثر بر آن در شهر رشت

دوره 3، شماره 3، مهر 1400، صفحه 145-124
مجید حسینی نثار؛ محمدرضا غلامی؛ رضا علیزاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب