1.

ارائه مدلی برای اندازه‌گیری تأثیر محرک‌های ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کننده مطالعه موردی:هایپر مارکت های تهران

دوره 7، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 245-276
ابوالفضل پاکاری؛ حسین وظیفه دوست؛ کریم حمدی؛ مریم خلیلی

2.

بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید اخلاقی مصرف کنندگان محصولات سبز

دوره 7، شماره 2، دی 1399، صفحه 235-253
امیر غفوریان شاگردی؛ امید بهبودی؛ معصومه عربشاهی؛ سمانه خانی صحرایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب