1.

Classroom Management as an Image of School Management: Predicting Academic buoyancy and Educational Performance Students

دوره 8، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 49-28
محسن حاجی‌تبار فیروزجایی

2.

تبیین رابطه ساختاری بین هیجانات اساتید و مدیریت کلاس با میانجی‌گری خودکارآمدی در دانشگاه فرهنگیان

دوره 10، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 130-107
مریم سادات باقری موسوی؛ پروین کدیور؛ عباس حبیب زاده

3.

تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی از ذهن‌آگاهی حین تدریس

دوره 8، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 37-19
مهدی محمدی؛ رضا ناصری جهرمی؛ زینب مختاری؛ زهرا حسامپور؛ راحیل ناصری جهرمی

4.

رابطه‌ی مدیریت کلاس مبتنی بر یادگیری اجتماعی- هیجانی و تعامل معلم-دانش‌آموز با سواد هیجانی دانش‌آموزان ابتدایی

دوره 8، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 79-59
سعید آریاپوران؛ هدایت الله اعتمادی زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب