1.

تأثیر تصویرذهنی مشتریان از مرکز خرید و تجانس تصویر فردی بر وفاداری و سهم خرید آنان با نقش تعدیلگری محیط (مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه های زنجیره ای هایپراستار در استان تهران)

دوره 5، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 61-79
ملیکا سادات شیرازی؛ مصطفی قاضی زاده

2.

تحلیل عوامل موثر بر تمایلات رفتاری گردشگران به مقصد در بازدید از رویداد سوارکاری شهر گنبدکاووس

دوره 8، شماره 3، آبان 1400، صفحه 79-99
عبدلحمید زیتونلی؛ نعمت اله سودی سودی

3.

تصویر ذهنی کودکان از منظر خیابان‌های شهری

دوره 6، شماره 24، آبان 1396، صفحه 27-40
علی اسدپور؛ پریا برزگر؛ نیلوفر کشاورزی

4.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل تاثیرگذار بر برندملی ایران با رویکرد رفتار شناختی مصرف‌کننده

دوره 5، شماره 2، بهمن 1397، صفحه 83-110
حامد بزرگ خو؛ مسعود کیماسی؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ محمدصالح ترکستانی

5.

معیارهای موثر بر شکل گیری تصویر ذهنی زنان از فضای شهری مطلوب (مطالعه موردی: شهر تهران)

دوره 7، شماره 28، آبان 1397، صفحه 3-16
آذین حاجی احمدی همدانی؛ حمید ماجدی؛ لعلا جهانشاهلو


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب