1.

Phenomenological analysis of the factors affecting the improvement of public participation in school sports

دوره 9، شماره 2، شهریور 2021، صفحه 387-412
Yaser Javidi؛ Layla sadat Gamshidian؛ Ahmad Torkfar؛ Sayed Mohamad Ali Mirhosein

2.

ارائه راهبردهای توسعه بازار هندبال ایران

دوره 2، شماره 4، دی 1400، صفحه 98-119
رسول نظری؛ علیرضا داوری؛ مسعود نادریان

3.

ارائه مدل راهبرد اقیانوس آبی در باشگاه‌های ورزشی

دوره 1، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 128-110
الهام مشکل گشا؛ رسول نظری

4.

تاثیرات اقتصادی و ورزشی توسعه دیپلماسی ورزشی جمهوری اسلامی ایران

دوره 3، شماره 2، تیر 1401، صفحه 29-1
صادق فتاحی میلاسی؛ حبیب هنری؛ سارا کشکر

5.

کاربرد علائم بصری ورزش و فعالیت بدنی، به منزله ابزار ترویج ورزش در سریالهای تلویزیون ایران و ترکیه

دوره 1، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 151-134
سارا کشکر؛ فرانچسکو ادسا؛ آرزو صادقی

6.

مقایسه الگوی وفاداری مشتریان جدید و با‌سابقه‌ باشگاه‌های تندرستی شهر اصفهان

دوره 3، شماره 3، مهر 1401، صفحه 98-68
حسین علی محمدی؛ حسین کردلو؛ جواد ادبی فیروز جاه؛ نرگس گرامی

7.

نقش بحران کرونا بر تغییر شیوه های بازاریابی در سازمان های ورزشی

دوره 4، شماره 4، بهمن 1402، صفحه 86-100
زهرا زارع؛ مهدی رسولی؛ حسن سلطانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب