1.

بخش بندی سطوح مشارکت تماشاگران تیم های فوتبال بر اساس مدل پیوستار روانشناختی (PCM)

دوره 1، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 96-73
محسن اسماعیلی؛ علی ملکیان؛ فرشاد تجاری

2.

بررسی عوامل مؤثر بر تقاضای بازار تیم‌های فوتبال لیگ برتری در استان آذربایجان شرقی

دوره 1، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 75-51
رحیم رمضانی نژاد؛ حمیدرضا گوهررستمی؛ فاطمه احمدی؛ محسن نوروزی

3.

نقش ویژگی‌های استادیوم بر تجربۀ خدمت تماشاگران فوتبال (مورد مطالعه: استادیوم آزادی)

دوره 3، شماره 2، تیر 1401، صفحه 150-121
شایان پولادی؛ حسین عبدالملکی؛ مهدی کهندل


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب