1.

بخش بندی سطوح مشارکت تماشاگران تیم های فوتبال بر اساس مدل پیوستار روانشناختی (PCM)

دوره 1، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 96-73
محسن اسماعیلی؛ علی ملکیان؛ فرشاد تجاری

2.

بررسی پاسخ هواداران تیم استقلال نسبت به حامی مالی تیم رقیب ‌با نقش تعدیلگر خوشحالی از ناراحتی دیگران

دوره 7، شماره 2، دی 1399، صفحه 156-171
نسیم صالحی؛ کورش ویسی؛ خیدان حاتمی خبیری

3.

بررسی عوامل مؤثر بر تقاضای بازار تیم‌های فوتبال لیگ برتری در استان آذربایجان شرقی

دوره 1، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 75-51
رحیم رمضانی نژاد؛ حمیدرضا گوهررستمی؛ فاطمه احمدی؛ محسن نوروزی

4.

تأثیرپذیری حضور مجدد تماشاگران از کیفیت فیزیکی استادیوم های فوتبال با میانجی گری رضایتمندی

دوره 4، شماره 2، تیر 1402، صفحه 47-71
میثم نوری خان یوردی؛ سعید تابش؛ میرداود حسینی

5.

شناسایی موانع توسعه برند لیگ برتر فوتبال ایران با تلفیق رویکرد کارت امتیازی متوازن و تحلیل سلسله مراتبی

دوره 2، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 131-155
نگار قلی پور؛ حسین عیدی؛ بهرام یوسفی

6.

نقش ویژگی‌های استادیوم بر تجربۀ خدمت تماشاگران فوتبال (مورد مطالعه: استادیوم آزادی)

دوره 3، شماره 2، تیر 1401، صفحه 150-121
شایان پولادی؛ حسین عبدالملکی؛ مهدی کهندل


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب