1.

بررسی رابطه به خاطر سپاری پیام‌های بازرگانی و هیجانات دیداری و شنیداری با استفاده از رویکرد بازاریابی عصبی

دوره 10، شماره 3، آبان 1402، صفحه 129-142
مهدی همایون فر؛ مهدی فدایی؛ منصور صوفی؛ امید پیشه ور زاد

2.

تاثیر احساسات بر رضایت، هواداری و مقاصد رفتاری هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 1، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 148-133
محمد پورکیانی؛ محمدرضا برومند؛ سید عماد حسینی؛ علی افروزه

3.

تأثیر مؤلفه‌ شناختی شهرت تیم بر مؤلفه‌ عاطفی:با تأکید بر تفاوت تماشاگران و بینندگان لیگ برتر ایران

دوره 3، شماره 4، دی 1401، صفحه 138-118
مهدی لطیفی فرد؛ حسین اکبری یزدی؛ مرجان صفاری

4.

تأثیر هیجانات مثبت و منفی در نگرش نسبت به تبلیغات مبتنی بر تلفن همراه با نقش میانجی احساسات (مورد مطالعه: کاربران تلگرام در مشهد)

دوره 7، شماره 2، دی 1399، صفحه 216-234
سید مرتضی غیور باغبانی؛ مرتضی رجوعی؛ عارف خوش اندام؛ علی پورنگ


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب