1.

A phenomenological Analysis of the Principals and Teachers Perceptions and Experiences of the School Management Excellence Program in Sanandaj Secondary Schools

دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 275-238
نعمت اله عزیزی؛ هوشیار فتحی؛ سیده زهرا حسینی

2.

Developing an Entrepreneurship Curriculum for Child Laborers at Schools

دوره 10، شماره 1، تیر 2022، صفحه 100-120
Farnoush Kavehpisheh؛ Kourosh Fathi Vajargah؛ Mahboobeh Arefi؛ Mohammad Hassan Mubaraki

3.

بازنمایی تجارب زیسته معلمان از کارکردها، نحوه اجرا و چالش‌های تربیت هنری در مدارس ابتدایی

دوره 9، شماره 4، دی 1400، صفحه 29-1
محمد امینی؛ مجیده لقب دوست

4.

تجارب زیسته معلمان از کاربرد فناوری در برنامه درسی دوره متوسطه: یک مطالعه ی پدیدارشناسانه

دوره 11، شماره 4، دی 1402
سیروس منصوری؛ بهمن یاسبلاغی؛ فاطمه جعفری

5.

رهیافتی پدیدارشناسانه بر تجارب زیسته معلمان ابتدایی از آموزش مجازی دانش‌آموزان در شرایط کرونا (COVID-19)

دوره 10، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 162-131
عبدالله رحیمی؛ هایده احمدی؛ ادریس رستمی

6.

رویکرد پدیدارشناسانه به تجارب معلمان جدیدالورود از اولین سال تدریس

دوره 8، شماره 4، دی 1399، صفحه 144-123
مهدی محمدی؛ رضا ناصری جهرمی؛ خاطره محمد جعفری؛ مریم صفری؛ پریسا معارف؛ فاطمه میرغفاری؛ راحیل ناصری جهرمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب