1.

A phenomenological Analysis of the Principals and Teachers Perceptions and Experiences of the School Management Excellence Program in Sanandaj Secondary Schools

دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 275-238
نعمت اله عزیزی؛ هوشیار فتحی؛ سیده زهرا حسینی

2.

Representation of school principals' experiences of quality education policy

دوره 9، شماره 2، شهریور 2021، صفحه 413-454
Somayeh Ghadermazi؛ Keyvan Bolandhematan

3.

ارزشیابی کیفیت آموزش عالی از دیدگاه دانشجویان: مطالعۀ موردی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

دوره 11، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 39-22
فخرعلی چابک؛ جواد کیهان؛ محمد حسنی؛ مریم سامری؛ آرام فیضی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب