1.

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و قصد خرید مصرف‌کننده؛ واسطه‌گری تصویر و آگاهی برند

دوره 8، شماره 3، آبان 1400، صفحه 199-220
ناصر سیف اللهی؛ نادر اسکندری

2.

تأثیر بازاریابی سبز بر تصویر برند ورزشی و قصد خرید ورزشکاران شهر رشت

دوره 2، شماره 4، دی 1400، صفحه 120-146
فریبرز درویشی هرزویلی؛ رحیم رمضانی نژاد؛ حمیدرضا گوهر رستمی

3.

تاثیر نقش میانجی‌گری تصویر احساسی و عملکردی برند بر روابط بین محتوای تبلیغات و پیشبرد فروش رسانه‌های اجتماعی و قصد رفتاری مصرف‌کنندگان

دوره 9، شماره 4، بهمن 1401، صفحه 173-191
فریبرز رحیم نیا؛ نگار قناعت؛ اذر کفاشپور

4.

تصویر برند حلقه میانجی ارتباط کیفیت خدمات و ارتباطات بر تمایلات رفتاری دانشجویان در آموزش عالی

دوره 2، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 98-73
فاطمه رستگار کهخا ژاله؛ روح الله باقری مجد

5.

نقش میانجی آگاهی از برند و تصویر برند در ارتباط بین آگاهی از تبلیغات و ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: برند ورزشی مروژ)

دوره 1، شماره 3، آذر 1399، صفحه 190-155
سمانه الماسی؛ کیوان زمانی دادانه؛ حسین عیدی؛ جرونیمو گارسیا فرناندز


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب