1.

اثر کارآفرینی دیجیتال بر توسعه آمیخته بازاریابی باشگاه‌ها‌ی حرفه‌ای ورزش در شهرهای جنوبی و مرکزی عراق

دوره 4، شماره 4، بهمن 1402، صفحه 39-56
فروغ محمدی؛ انور سالم حسن

2.

ارائه مدل آمیخته یکپارچه بازاریابی مبتنی بر رفتار مشتری صنعتی (مطالعه موردی: شرکت نفت بهران)

دوره 10، شماره 2، مرداد 1402، صفحه 1-20
مهدی حبیبی؛ بهرام خیری؛ منصوره علیقلی

3.

از مولفه های نگرشی تا تمایل به خرید؛ بررسی نقش آمیخته بازاریابی، مسئولیت اجتماعی و کیفیت ادراک شده؛ رویکردی به بازاریابی سبز (مورد مطالعه: مشتریان محصولات ارگانیک)

دوره 10، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 91-112
امید بهبودی؛ امیر غفوریان شاگردی؛ هادی علیمیرزایی

4.

بررسی استراتژی‌های موثر آموزش بازاریابی در جذب دانش آموزان در مدارس غیر انتفاعی

دوره 12، شماره 4، فروردین 1403
محمد ایدی؛ سعید بازدار؛ هانیه وحیدزاده

5.

تحلیل عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری مشتریان در انتخاب یک باشگاه ورزشی با تأکید بر آمیخته بازاریابی

دوره 1، شماره 3، آذر 1399، صفحه 154-133
حسین پورسلطانی زرندی؛ حسین کردلو؛ احمد تاری وردی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب