1.

بررسی تاثیر همه‌گیری ویروس کرونا بر رفتار مصرف‌کننده در اقلیم کردستان عراق

دوره 9، شماره 3، مهر 1401، صفحه 34-55
بختیار جواهری؛ یونس علی احمد؛ ئاشتی عبدالله محمود؛ سمیرا محمدی

2.

پیشایندهای توسعه رفتار مصرف‌هوشمندانه"

دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 158-173
یوسف محمدی فر؛ حدیث پورجمشیدی

3.

تأثیر رضایت‌مندی بر قصد خرید الکترونیکی مشتریان با تاکید بر نقش میانجی‌گری وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه‌های ورزشی الکترونیک)

دوره 4، شماره 4، بهمن 1402، صفحه 19-38
عباس نقی زاده باقی؛ فاطمه عیسی زاده دابانلو؛ حسین کردلو؛ مهدی نقی زاده باقی

4.

تاثیر شبکه های اجتماعی بر روابط برند آنلاین: نقش تعدیل گری تجربه برند آنلاین

دوره 9، شماره 3، مهر 1401، صفحه 177-198
امین محمدی؛ حسین وظیفه دوست؛ کریم حمدی؛ فرهاد حسین زاده لطفی

5.

تحلیل رفتار خرید مصرف‌کنندگان تحت تأثیر آگاهی از پایداری در صنعت مد (مطالعه موردی: صنعت پوشاک)

دوره 10، شماره 2، مرداد 1402، صفحه 45-69
صبا امیری؛ بیژن رضایی

6.

طراحی مدل مفهومی کنارگذاری محصول با رویکرد شبکه خزانه

دوره 8، شماره 2، تیر 1400، صفحه 114-137
حامد قباخلو؛ الهام فریدچهر؛ محمود احمدی شریف؛ نادر غریب نواز

7.

موانع مؤثر بر قصد خرید سبز: رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری

دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 38-58
محمدحسین مروی؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ عظیم زارعی؛ گلنار شجاعی باغینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب