1.

ارائه چهارچوب عوامل مؤثر بر بازاریابی، جذب مشتریان و تجاریسازی فناوری آموزشی دانشگاه مازندران

دوره 8، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 215-232
محمد خراسانی؛ حسنعلی آقاجانی؛ عبدالحمید صفایی قادیکلایی؛ حمیدرضا فلاح لاجیمی

2.

تجارب زیسته معلمان از کاربرد فناوری در برنامه درسی دوره متوسطه: یک مطالعه ی پدیدارشناسانه

دوره 11، شماره 4، دی 1402
سیروس منصوری؛ بهمن یاسبلاغی؛ فاطمه جعفری

3.

تصمیم دبیران تربیت بدنی به استفاده از فناوری در آموزش: کاربرد مدل تئوری رفتار برنامه ریزی شده

دوره 8، شماره 4، دی 1399، صفحه 211-193
سردار محمدی؛ فرهاد فتحی

4.

عملکرد پایدار کسب و کار ورزشی: نقش هوش فناوری و میانجی‌های چابکی سازمانی و قابلیت‌های چابکی مشتری

دوره 4، شماره 4، بهمن 1402، صفحه 1-18
صادق فتاحی میلاسی؛ نوشین بنار؛ علی نظریان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب