تعداد نشریات | 28 |
تعداد شمارهها | 282 |
تعداد مقالات | 2,769 |
تعداد مشاهده مقاله | 3,216,071 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 4,105,873 |
1. | Designing the ideal model of life skills for high school talented centers | |||
دوره 8، شماره 1، تیر 2020، صفحه 395-370 | ||||
فریدون خضری؛ مصطفی قادری؛ فردین عبداللهی | ||||
2. | Developing a model for entrepreneurship education for high school students | |||
دوره 9، شماره 1، خرداد 2021، صفحه 261-231 | ||||
Javad Jeddi Gargari؛ Yusef Mohebzadegan؛ Mohammad Azizi | ||||
3. | Identifying factors affecting the quality of schools and investigation schools status quo: the mixed method research | |||
دوره 5، شماره 1، آذر 2017، صفحه 173-193 | ||||
Rouhollah Mahdiuon؛ Nezamoddin pahang؛ Behboud yariqoli | ||||
4. | Presenting Talent Management Model in Tehran City Schools: A Qualitative Study | |||
دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 50-29 | ||||
غلامرضا عزیزی؛ میترا عزتی؛ امیرحسین محمدداودی | ||||
5. | Relationship between Academic Support with Academic Burnout among High School Students with The Mediating Role of Quality of Life in School | |||
دوره 6، شماره 1، آذر 2018، صفحه 206-226 | ||||
Majid Sadoughi؛ Ozra Ghafari | ||||
6. | Style of education, socio-economic status of the family and school factors on student achievement through the mediation of a sense of belonging to school | |||
دوره 9، شماره 2، شهریور 2021، صفحه 240-268 | ||||
hamid Sarkhosh؛ maryam sameri؛ Mohammad Hassani | ||||
7. | اثر بخشی آموزش خودمراقبتی در فضای مجازی به دانشآموزان بر ابعاد سلامتی (روانی، اجتماعی و جسمانی) و رضایتمندی از زندگی شخصی | |||
دوره 10، شماره 4، دی 1401، صفحه 257-238 | ||||
رشید احمدی فر؛ صباح عبدی | ||||
8. | اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر نظریه یادگیری زایشی بر استدلال ریاضی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه اول | |||
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 16 اسفند 1402 | ||||
زهرا علی زاده؛ شهرام واحدی؛ رحیم بدری گرگری؛ داود طهماسب زاده شیخلار | ||||
9. | ارزشیابی کیفیت آموزش عالی از دیدگاه دانشجویان: مطالعۀ موردی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه | |||
دوره 11، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 39-22 | ||||
فخرعلی چابک؛ جواد کیهان؛ محمد حسنی؛ مریم سامری؛ آرام فیضی | ||||
10. | پیش بینی سبک زندگی و پنج رگه اصلی شخصیتی بر اساس ترتیب تولد و حجم خانواده در دانشجویان | |||
دوره 3، شماره 1، خرداد 1392، صفحه 1-22 | ||||
سید موسی کافی؛ سعید آریاپوران؛ فرشته نگراوی؛ زهرا اطمینان؛ مصطفی جعفری | ||||
11. | تأثیر قصهگویی دیجیتال بر خودکارآمدی و تفکر انتقادی دانشآموزان دوم ابتدایی | |||
دوره 10، شماره 3، مهر 1401، صفحه 173-143 | ||||
زهرا یزدانی؛ حمید رضا مقامی؛ فاطمه اسدی؛ مریم رجبیان ده زیره | ||||
12. | درک و میزان بهرهگیری معلمان از «سنجش اصیل» در فرایند یاددهی- یادگیری | |||
دوره 11، شماره 4، دی 1402 | ||||
ناصر شیربگی؛ هانا احمدی؛ صنم شیربگی | ||||
13. | رابطه سبکهای تدریس اعضای هیات علمی با اشتیاق تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشجویان | |||
دوره 11، شماره 3، مهر 1402، صفحه 175-150 | ||||
اصغر زمانی؛ مهتاب پورآتشی؛ مصطفی باقریان فر | ||||
14. | رهیافتی پدیدارشناسانه بر تجارب زیسته معلمان ابتدایی از آموزش مجازی دانشآموزان در شرایط کرونا (COVID-19) | |||
دوره 10، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 162-131 | ||||
عبدالله رحیمی؛ هایده احمدی؛ ادریس رستمی | ||||
15. | طراحی الگوی یاددهی- یادگیری برای دانشآموزان دوره دوم ابتدایی (مورد مطالعه شهر تهران) | |||
دوره 11، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 65-40 | ||||
فرشته فلاحتینژاد؛ امیر حسین مهدیزاده؛ عباس قلتاش؛ علیرضا عراقیه؛ بتول فقیه آرام | ||||
16. | طراحی مدل پارادایمی مدرسه زندگی: بر اساس نظریه داده بنیاد | |||
دوره 10، شماره 3، مهر 1401، صفحه 330-300 | ||||
شیوا ملکی؛ عادل زاهد بابلان؛ علی خالق خواه؛ حسین تقوی | ||||
17. | طراحی مدل مفهومی جامع ویژگیهای درس تربیتبدنی از دیدگاه دانش-آموزان | |||
دوره 11، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 237-211 | ||||
پروین ارشدی؛ سعید صادقی بروجردی؛ مظفر یکتایار | ||||
18. | طراحی و اعتباریابی الگوی هدایت تحصیلی | |||
دوره 11، شماره 3، مهر 1402 | ||||
یحیی سالاری؛ مریم اسلام پناه | ||||
19. | کنشگری والدین و معلمان از چالشها و نوآوریهای آموزش در دوران پاندمی کووید 19 : پژوهشی کیفی مبتنی بر رهیافت پدیدارشناختی | |||
دوره 9، شماره 4، دی 1400، صفحه 325-300 | ||||
مرضیه شهریاری؛ زهرا شیرازی | ||||
20. | مدل یابی ساختاری روابط بین سرسختی روانشناختی و اشتیاق تحصیلی با نقش میانجی احساس انسجام در دانش آموزان متوسطه اول | |||
دوره 12، شماره 4، فروردین 1403 | ||||
اکبر باشکوه؛ محمد باقر اکبرپور؛ محمد رحیم جعفرزاده | ||||
21. | مطالعه جامعه شناختی نسبت ابعاد چهارگانه هویت (مطالعه موردی دانش آموزان شهر سنندج) | |||
دوره 4، شماره 2، تیر 1401، صفحه 173-155 | ||||
محمود علیگو؛ مجید موحد؛ احسان حمیدی زاده | ||||
22. | مطالعه نقش جهتگیری مذهبی در سلامت روان دانش آموزان دوره متوسطه | |||
دوره 1، شماره 1، اسفند 1397، صفحه 30-16 | ||||
نعمت الله عزیزی؛ جواد سلیمانی | ||||
23. | همبستۀ جهتگیری آیینی و چشمداشت از پیوند زناشویی با امید به زندگی | |||
دوره 10، شماره 1، شهریور 1399، صفحه 299-326 | ||||
حسن امیری | ||||
24. | هنجاریابی آزمون شناسایی حرف- کلمه در دانش آموزان شهرستان ایلام | |||
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 31 شهریور 1398 | ||||
زینب میهن دوست | ||||
25. | هنجاریابی آزمون شناسایی حرف- کلمه در دانشآموزان شهرستان ایلام | |||
دوره 1، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 50-67 | ||||
زینب میهن دوست | ||||
|