1.

ارائه الگوی بازاریابی ازطریق افرادتاثیرگذار(بازاریابی تاثیرگذار)درخریدومصرف محصولات داخلی بارویکردنظریه داده بنیاد

دوره 9، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 113-133
پرویز سعیدی؛ علی شاه بابایی؛ امیر اخوان فر؛ مجید فتاحی

2.

بررسی تأثیر اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکتی، بازاریابی دیجیتال و مداخله هواداران بر عشق به برند تیم‌های ورزشی

دوره 2، شماره 3، مهر 1400، صفحه 123-152
مرتضی رضایی صوفی؛ سیاوش خداپرست؛ سینا محمدی

3.

نقش ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و سواد دیجیتال در بازاریابی دیجیتال کافه‌ها و فروشگاه‌های ورزشی

دوره 3، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 57-30
سعید فرهادی سوادرودباری؛ جبار سیف‌پناهی شعبانی؛ مصطفی جعفری؛ تکتم سالاری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب