1.

ارائه مدلی برای مدیریت شکایات مشتریان B2B در صنعت لوازم خانگی

دوره 8، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 251-279
مسلم امیدی؛ محمد ایدی؛ یاسان الله پوراشرف

2.

بررسی تاثیر مدیریت ارتباط بامشتری الکترونیک بر قابلیت‌های‌ نوآوری اماکن ورزشی: نقش تعدیل-گری کوید-19

دوره 4، شماره 3، آبان 1402، صفحه 108-128
سجاد پاشایی؛ حامد گل محمدی

3.

تأثیر رضایت‌مندی بر قصد خرید الکترونیکی مشتریان با تاکید بر نقش میانجی‌گری وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه‌های ورزشی الکترونیک)

دوره 4، شماره 4، بهمن 1402، صفحه 19-38
عباس نقی زاده باقی؛ فاطمه عیسی زاده دابانلو؛ حسین کردلو؛ مهدی نقی زاده باقی

4.

تأثیر عوامل زیبایی‌شناختی و کیفیت خدمات بر ارزش ادراک شده وفاداری و رضایت مشتریان (مطالعه موردی استخرهای استان کرمانشاه)

دوره 3، شماره 2، تیر 1401، صفحه 88-61
محمد سعید کیانی؛ لیلا نظری؛ لیلا شهبازپور

5.

مدل‌یابی تجربه مشتری با رویکرد تحلیل مضمون؛ در راستای مدیریت مشتری در صنعت خودرو

دوره 9، شماره 4، بهمن 1401، صفحه 23-43
زهره دهدشتی شاهرخ؛ وحید ناصحی فر؛ محمود محمدیان؛ مهدی کیایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب