1.

بررسی عوامل تأثیرگذار بر بازاریابی رقابتی کسب و کارهای کوچک ورزشی در دوران شیوع کرونا ویروس

دوره 2، شماره 4، دی 1400، صفحه 147-176
حمیدرضا قزلسفلو؛ علی چورلی؛ ناصر بای

2.

تکنولوژی و تحول جایگاه اجتماعی شیء هنری-آیینی (مورد مطالعه: "علامت" در شهر اصفهان)

دوره 5، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 127-146
سمیه کاظمی؛ زهرا رهبرنیا؛ اصغر ایزدی جیران؛ رحمان شریف‌زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب