1.

A Model Representation with Grounded Theory approach for Nature Schools Development in Iran

دوره 7، شماره 3، دی 2019، صفحه 123-103
farzaneh soleimani؛ Nader Soleimani؛ akhtar Jamali؛ Reza Shabannejad Khas

2.

Designing a Model for Career Path Adaptability of Teachers: A Qualitative Study

دوره 10، شماره 3، اسفند 2022، صفحه 160-184
Amirhasan Koohi؛ Nader Soleimani؛ Hamid Shafizadeh

3.

develop and validate the empowering model of managers in technical and vocational schools: A Mixed Method Study

دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 197-174
اکرم درتاج؛ عباس عباس پور؛ علی دلاور؛ حسین عبدالهی

4.

Health-centered lifestyle management education in high schools

دوره 9، شماره 2، شهریور 2021، صفحه 99-134
Maliheh Khosravi؛ Hossein Saemi؛ Ali Hosseinaei؛ Ali Asghar Bayani

5.

Provide a model of entrepreneurial schools with a data foundation approach

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 تیر 1400
abedin akbari؛ Hosein Ali Taghipoor؛ Mohammad Javad Taghi Pouriyan؛ Mohammad Ghaffari

6.

Semantic Representation of Teacher Autonomy: A Grounded Theory Study

دوره 10، شماره 3، اسفند 2022، صفحه 26-51
Fariba Galehdari؛ Sohayla Hasanpour؛ Rafigh Hasani

7.

ارائه الگوی ازدواج پایدار رضایتمند: یک پژوهش گراند تئوری

دوره 6، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 120-149
ابوالفضل حاتمی ورزنه؛ معصومه اسمعیلی؛ احمد برجعلی

8.

تدوین مدل خانواده سالم براساس دیدگاه متخصصان خانواده (یک پژوهش کیفی)

دوره 5، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 142-170
مسعود صادقی؛ مریم فاتحی زاده؛ سیداحمد احمدی؛ فاطمه بهرامی؛ عذرا اعتمادی

9.

طراحی مدل پارادایمی مدرسه زندگی: بر اساس نظریه داده بنیاد

دوره 10، شماره 3، مهر 1401، صفحه 330-300
شیوا ملکی؛ عادل زاهد بابلان؛ علی خالق خواه؛ حسین تقوی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب