1.

ارزیابی تأثیر کیفیت ادراک شده از خدمات بانکداری سنتی بر پذیرش بانکداری الکترونیک توسط مشتریان (مطالعه موردی بر مشتریان شعب بانک ملت شهر اصفهان)

دوره 2، شماره 2، خرداد 1393، صفحه 5-23
علی صنایعی؛ فهیمه زارع

2.

تأثیر تفکر استراتژیک مدیران بر کیفیت خدمات در باشگاه‌های ورزشی شهر کرج

دوره 1، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 85-64
محمدصادق سعادت؛ محمدرضا مرادی؛ علیرضا امیدی

3.

تصویر برند حلقه میانجی ارتباط کیفیت خدمات و ارتباطات بر تمایلات رفتاری دانشجویان در آموزش عالی

دوره 2، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 98-73
فاطمه رستگار کهخا ژاله؛ روح الله باقری مجد

4.

تعیین اهمیت معیارهای کیفیت وبسایت از دیدگاه کاربران برپایه روش‌های ای‌کوال و فرایند تحلیل شبکه فازی

دوره 6، شماره 2، بهمن 1398، صفحه 24-45
محمد جواد ارشادی؛ زهرا مقدم

5.

تعیین نقش تعدیلگر رسانه اجتماعی در رابطه کیفیت خدمات و رضایت‏مندی با تمایل حضور مشتریان در باشگاه‌های شنا

دوره 3، شماره 3، مهر 1401، صفحه 186-157
علی معطر؛ صدیقه اسلامی؛ حمید قاسمی

6.

فراتحلیل ارتباط بین کیفیت خدمات با رضایتمندی مشتریان در سازمان های ورزشی

دوره 2، شماره 3، مهر 1400، صفحه 1-25
حسین پورسلطانی زرندی

7.

مقایسه الگوی وفاداری مشتریان جدید و با‌سابقه‌ باشگاه‌های تندرستی شهر اصفهان

دوره 3، شماره 3، مهر 1401، صفحه 98-68
حسین علی محمدی؛ حسین کردلو؛ جواد ادبی فیروز جاه؛ نرگس گرامی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب