1.

ارتباط ویژگی‌های روانشناختی اجتماعی بر قصد خرید کالاهای لوکس از طریق چشم ‌و هم-چشمی

دوره 6، شماره 2، بهمن 1398، صفحه 1-23
حسین رحمان سرشت؛ رویا شاکری؛ سوران مولائی

2.

اندازه گیری تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر قصد خرید موادغذایی حلال در بازارهای کلیدی اروپا

دوره 1، شماره 1، اسفند 1392، صفحه 33-49
میثم شیرخدایی؛ امیرحسین نوری پور؛ فاطمه شریعتی

3.

تأثیر بازاریابی سبز بر تصویر برند ورزشی و قصد خرید ورزشکاران شهر رشت

دوره 2، شماره 4، دی 1400، صفحه 120-146
فریبرز درویشی هرزویلی؛ رحیم رمضانی نژاد؛ حمیدرضا گوهر رستمی

4.

تأثیر تصویر حامی مالی بر قصد خرید هواداران پرسپولیس با نقش میانجی عشق به برند و درگیری ورزشی

دوره 3، شماره 4، دی 1401، صفحه 95-74
شاهو زمانی دادانه؛ علی اصغر درودیان؛ محمد زرگر اصفهانی

5.

مدل تاثیرگذاری تبلیغات شفاهی مشتری بر قصد خرید در شبکه‌های اجتماعی

دوره 8، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 160-190
زهره دهدشتی شاهرخ؛ محمد تابش مقدم؛ سجاد فتاح ناصرآباد

6.

مشاهده‌ای نیمه تجربی از تاثیر قدرت ستاره افراد مشهور بر رفتار خرید مصرف کنندگان

دوره 10، شماره 4، بهمن 1402، صفحه 68-93
میثم شیرخدایی؛ بهاره عابدین؛ امیر حسین زاده آهنگر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب