1.

تأثیر قصه‌گویی دیجیتال بر خودکارآمدی و تفکر انتقادی دانش‌آموزان دوم ابتدایی

دوره 10، شماره 3، مهر 1401، صفحه 173-143
زهرا یزدانی؛ حمید رضا مقامی؛ فاطمه اسدی؛ مریم رجبیان ده زیره

2.

شیوه‌های تدریس معلمان با تأکید بر مهارت‌های تفکرانتقادی

دوره 6، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 143-163
حسین کریمیان

3.

کودکان چگونه با هم خواندن را در کتابخانه تجربه می‌کنند؟ مطالعه موردی حلقه مطالعاتی کودکان خانه کتابدار کودک و نوجوان و ترویج خواندن

دوره 1، شماره 1، آذر 1396، صفحه 37-55
شهرزاد مقصودی‌نسب؛ فاطمه فهیم‌نیا؛ مریم ناخدا

4.

نگاهی به محتوای برنامه درسی مبتنی برتفکر انتقادی در دوره اول متوسطه

دوره 9، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 274-255
ژیلا مهنام؛ امیرحسین مهدیزاده؛ حسن شعبانی گیل چالان؛ جمال سلیمی؛ علیرضا عراقیه

5.

واکاوی پیامدها، چالش‌ها و استراتژی‌های مدیریت کلاس درس مبتنی بر پرورش تفکر انتقادی

دوره 8، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 101-80
پیمان قنبریان قلندر؛ محمد امجد زبردست؛ کیوان بلندهمتان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب