تعداد نشریات | 29 |
تعداد شمارهها | 289 |
تعداد مقالات | 2,807 |
تعداد مشاهده مقاله | 3,283,189 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 4,361,926 |
1. | Developing a model for entrepreneurship education for high school students | |||
دوره 9، شماره 1، خرداد 2021، صفحه 261-231 | ||||
Javad Jeddi Gargari؛ Yusef Mohebzadegan؛ Mohammad Azizi | ||||
2. | ارائه چهارچوب عوامل مؤثر بر بازاریابی، جذب مشتریان و تجاریسازی فناوری آموزشی دانشگاه مازندران | |||
دوره 8، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 215-232 | ||||
محمد خراسانی؛ حسنعلی آقاجانی؛ عبدالحمید صفایی قادیکلایی؛ حمیدرضا فلاح لاجیمی | ||||
3. | ارائه مدلی جهت ارتقای کیفیت تدریس حرفه ای اساتید دانشگاه فرهنگیان | |||
دوره 7، شماره 2، تیر 1398، صفحه 227-249 | ||||
مریم صالحی زاده؛ نادرقلی قورچیان؛ امیر حسین محمد داودی؛ حسن قلاوندی | ||||
4. | استخراج رهنمودها و معیارهای تخصصی در طراحی و تولید ابزار و تجهیزات آموزشی جهت یادگیری | |||
دوره 10، شماره 2، تیر 1401، صفحه 243-218 | ||||
حجت دهقان زاده؛ اسماعیل عظیمی؛ محمود مهرمحمدی | ||||
5. | برابری جنسیتی در بخشهای آموزش و بازار کار به تفکیک استانهای ایران | |||
دوره 2، شماره 3، آذر 1402 | ||||
مرضیه شاکری حسین آباد؛ زهرا نصراللهی | ||||
6. | بررسی تاثیر برنامه آموزشی مبتنی بر نظریه هوش موفق بر سبک تدریس، افزایش احساس کارآمدی و نظریه های ضمنی هوش در معلمان مدارس دخترانه و پسرانه مقطع ابتدایی | |||
دوره 7، شماره 4، دی 1398، صفحه 213-192 | ||||
لیلا اکرمی؛ احمد عابدی؛ مریم صالح زاده | ||||
7. | تاثیر آموزش به زبان مادری بر نشاط و سازگاری اجتماعی دانش آموزان دو زبانه | |||
دوره 8، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 260-239 | ||||
عادل محمدی؛ ابومحمد عسگرخانی؛ سید باقر میر عباسی | ||||
8. | تبیین عناصر برنامه درسی مبتنی بر طبیعت برای دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی | |||
دوره 10، شماره 3، مهر 1401، صفحه 142-103 | ||||
سلیمان آوری؛ علی حسینی خواه؛ مجید علی عسگری | ||||
9. | تصمیم دبیران تربیت بدنی به استفاده از فناوری در آموزش: کاربرد مدل تئوری رفتار برنامه ریزی شده | |||
دوره 8، شماره 4، دی 1399، صفحه 211-193 | ||||
سردار محمدی؛ فرهاد فتحی | ||||
10. | طراحی و اعتبارسنجی برنامه درسی رشته کارشناسی ارشد فن آوری اطلاعات در آموزش از دیدگاه صاحبنظران عنوان کوتاه انگلیسی (en) | |||
دوره 1، شماره 4، آذر 1401، صفحه 129-101 | ||||
محمد رحمانپور؛ ریبوار نادری؛ جواد حاتمی | ||||
11. | مطالعه اثر آموزش و تدریس بهصورت ترکیبی بر یادگیری دانشآموزان؛ مطالعه موردی رشتههای فنی و حرفهای | |||
دوره 5، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 69-81 | ||||
حسنعلی رجبی؛ بهمن زندی؛ احسان اکرادی؛ محسن شاکری | ||||
12. | مقایسه اثربخشی روش های تدریس بارش مغزی و حلمساله بر تعامل معلم و دانش آموز | |||
دوره 8، شماره 2، تیر 1399، صفحه 146-130 | ||||
بهروز زینلی؛ سمیه تاجیک اسماعیلی؛ لیلا نیرومند؛ افسانه مظفری | ||||
13. | نقش دانش، نگرش و مهارت دبیران دوره متوسطه در بکارگیری فناوری اطلاعات در فرایند یاددهی- یاد گیری | |||
دوره 7، شماره 2، تیر 1398، صفحه 1-20 | ||||
موسی پیری؛ شهلا بابایی؛ مریم مهدیپور | ||||
14. | واکاوی و تبیین تربیت معنوی و نگاهی اجمالی به عناصر برنامه درسی در آن ساحت | |||
دوره 6، شماره 3، مهر 1397، صفحه 95-122 | ||||
علی حسینی خواه | ||||
|