1.

An Examination of the Performance of the Comprehensive Eco-Schools: A Case Study of Tehran

دوره 7، شماره 4، اسفند 2019، صفحه 134-121
omid mehni؛ soheila mokhtari؛ mansoureh mashayekhi؛ ALI MOHAMMAD ahmadvand

2.

Designing a media upbringing process pattern in schools

دوره 8، شماره 2، مرداد 2020، صفحه 60-41
غلامرضا رحیمی طالخونچه؛ فائزه تقی پور؛ اکبر اعتباریان خوراسگانی

3.

Designing a Model for Career Path Adaptability of Teachers: A Qualitative Study

دوره 10، شماره 3، اسفند 2022، صفحه 160-184
Amirhasan Koohi؛ Nader Soleimani؛ Hamid Shafizadeh

4.

Designing a model for developing and maintaining talent in the organization: Qualitative research in education

دوره 8، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 296-268
حسین خنیفر؛ صلاح‌الدین ابراهیمی؛ بهمن غلامی

5.

Designing a Model for the Competency of education Administrators for Use in the Evaluation Center

دوره 8، شماره 2، مرداد 2020، صفحه 139-118
حسین خنیفر؛ صلاح الدین ابراهیمی؛ علی سیفی؛ بی بی مرجان فیاضی

6.

Designing a Model to Organizational Indifference for Secondary school teachers in Tehran

دوره 8، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 267-244
معصومه منصوری‌کیا؛ حمید شفیع‌زاده؛ نادر سلیمانی

7.

Designing a Substitute Model for Training Educational Managers with a Data-driven Approach: A Qualitative Research

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ ، انتشار آنلاین از تاریخ 12 فروردین 1402
Salahedin Ebrahimi؛ Payvand Mohammadiyan

8.

Educational System as a Discourse of Power: Reading Salinger’s Catcher in the Rye in Terms of Adorno’s Theory of Halbbildung

دوره 1، شماره 2، آذر 2019، صفحه 245-259
Masoumeh Bakhtiari

9.

Factors Affecting’ Organizational Behavior

دوره 5، شماره 2، دی 2017، صفحه 23-45
jafar torkzadeh؛ elham razi؛ zahra najafi

10.

Identifying linchpin Components For School Principals: A Qualitative Study

دوره 11، شماره 1، تیر 2023، صفحه 75-108
Soheila Mokhtari؛ Hosssein Abasian؛ Hamidreza Arasteh؛ Hasanreza Zaynabadi

11.

Investigation of Human Resources and Educational Environment of Preschool Centers

دوره 7، شماره 4، اسفند 2019، صفحه 81-58
HOJJATOLLAH DARAFSH؛ Ali Biremi؛ Ziba Ramezani

12.

Model of Secondary School Principals Competency in Tehran

دوره 8، شماره 2، مرداد 2020، صفحه 278-246
عباس عباسپور؛ علی خورسندی طاسکوه؛ محبوبه خسروی؛ محمد تقی تقوی فرد؛ حمید عظیمی مقدم

13.

Predicting Social Undermining based on Teachers'''' Perceptions of Different Types of Organizational Culture in Schools

دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 148-127
معصومه محترم؛ سمیرا زمانی

14.

Prioritizing Factors Affecting School Financing in Kurdistan Province

دوره 8، شماره 2، مرداد 2020، صفحه 118-100
رضا جامعی؛ محمد اسماعیلی؛ سیامک رنجوری

15.

Provide a template for stakeholder participation in the selection of school principals in khorasan razavi based on grounded theory

دوره 7، شماره 4، اسفند 2019، صفحه 209-178
Rasool Alijani؛ aliakbar aminbeidokhti؛ shahrokh makvand hoseini

16.

Providing the desirable model of organizational culture of education with a social exchange approach

دوره 7، شماره 2، شهریور 2019، صفحه 108-123
khadijeh Bozorginezhad؛ reza zarei؛ parvin razmjooei

17.

Realizing the characteristics of school organizational structure in the Fundamental Reform Document of Education (FRDE) in the Islamic Republic of Iran

دوره 7، شماره 2، شهریور 2019، صفحه 273-303
Seyedeh bahareh Boutorabi؛ Rezvan Hosseingholizadeh؛ Behrooz Mahram

18.

The Exploring Talent Management Process of High Schools Teachers at Ardabil City

دوره 7، شماره 1، خرداد 2019، صفحه 252-274
hasan ahmadi؛ masoud moradi؛ ali khalegh khah؛ adel zahed babelan

19.

The Relationship between Learning Climate and Organizational Agility in Managers of Education Department

دوره 9، شماره 3، آذر 2021، صفحه 164-177
Kawan Mozaffari؛ Mohammad Ghahramani؛ Mahmood Abolghasemi

20.

Working Values and Behavioral Characteristics of Net Generation and Previous Generation Teachers: An Approach to School principals

دوره 6، شماره 1، آذر 2018، صفحه 82-101
ٍElham Heidari؛ Malihe Sahranavard

21.

اثربخشی آموزش درس‌پژوهی بر صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان دوره ابتدایی

دوره 11، شماره 3، مهر 1402، صفحه 16-1
مهدی احمدی؛ محمد آرمند؛ قدسی احقر

22.

ارائه چهارچوب عوامل مؤثر بر بازاریابی، جذب مشتریان و تجاریسازی فناوری آموزشی دانشگاه مازندران

دوره 8، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 215-232
محمد خراسانی؛ حسنعلی آقاجانی؛ عبدالحمید صفایی قادیکلایی؛ حمیدرضا فلاح لاجیمی

23.

استخراج رهنمودها و معیارهای تخصصی در طراحی و تولید ابزار و تجهیزات آموزشی جهت یادگیری

دوره 10، شماره 2، تیر 1401، صفحه 243-218
حجت دهقان زاده؛ اسماعیل عظیمی؛ محمود مهرمحمدی

24.

بررسی رابطه بین مؤلفه‌های توانمندسازی با سرمایه فکری مدیران آموزش و پرورش

دوره 2، شماره 2، تیر 1402، صفحه 75-49
مریم افراطی؛ مریم تقوایی یزدی

25.

تاثیر آموزش به زبان مادری بر نشاط و سازگاری اجتماعی دانش آموزان دو زبانه

دوره 8، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 260-239
عادل محمدی؛ ابومحمد عسگرخانی؛ سید باقر میر عباسی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب