1.

Professional Development Model of High School Administrators: A qualitative research

دوره 4، شماره 2، خرداد 2016، صفحه 123-143
Siroos Ghanbari؛ Bahram Mohammadi

2.

Structural analysis of teachers' burnout based on professional development and participatory management in school

دوره 9، شماره 2، شهریور 2021، صفحه 51-72
Kamelia Seyedjalali؛ Zarrin Daneshvar؛ Asadollah Khadivi؛ Behnam Talebi

3.

Study of the position of Pedagogy, andragogy and heutagogy educational Approaches in high school teacher's professional development

دوره 8، شماره 1، تیر 2020، صفحه 96-77
جمهور طرفی؛ فائزه ناطقی؛ مهناز جاللوندی

4.

The relationship between school self-efficacy and organizational trust with professional development of primary school teachers: the role of mediator of leadership perception

دوره 8، شماره 1، تیر 2020، صفحه 446-416
الهام اسماعیلی؛ مریم سامری؛ محمد حسنی

5.

بررسی تاثیر فرایند درس پژوهشی بر توسعه حرفه ای معلمان

دوره 7، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 1-19
رزگار محمدی؛ آرمان حسنی

6.

رابطه بین میزان آگاهی و چگونگی استفاده از شبکه ملی رشد با توسعه حرفه‌ای معلمان دوره اول متوسطه

دوره 5، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 123-142
سپیده محمدپور بلترک؛ صمد ایزدی؛ علیرضا بادله

7.

شناسایی مولفه های روایت پژوهی در راستای توسعه حرفه ای دانشجو- معلمان آموزش ابتدایی: یک مطالعه کیفی

دوره 9، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 173-154
رضا معصومی نژاد؛ غلامحسین میکائیلو؛ امین شیخکانلوی میلان؛ کیمیا شیخه

8.

طراحی چارچوب توسعه حرفه ای مدرسان تربیت معلم در پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان

دوره 5، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 143-164
ندا زجاجی؛ خسین خنیفر؛ نقی آقاحسینی؛ حمیدرضا یزدانی

9.

کارکرد کنش پژوهی در توسعه حرفه ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان

دوره 1، شماره 3، مهر 1401، صفحه 150-126
نرگس چراغی؛ عادل سلیمانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب