1.

Evaluating the effectiveness of in-service training courses for teachers of primary school Based on the Kirk patrick's model

دوره 8، شماره 3، آذر 2020، صفحه 399-371
رضا محمدی؛ اکبر خرسندی یامچی؛ منیژه اینانلو

2.

Structural Relationship of Knowledge Sharing with Effectiveness of School Educational Groups: Mediating Role of In-group Trust and Intra-group Collaboration

دوره 8، شماره 2، مرداد 2020، صفحه 22-1
زهرا قاسمیان دستجردی؛ علی‌اکبر امین بیدختی؛ سکینه جعفری

3.

ارزیابی اثربخشی دوره آموزشی «تربیت منش هنرجویان فنی حرفه ای» دوره متوسطه بر اساس مدل کرک پاتریک

دوره 7، شماره 2، تیر 1398، صفحه 115-140
یعقوب محمودی حکمت؛ محبوبه عارفی؛ کورش فتحی واجارگاه

4.

استفاده از معیارهای ارگونومیک برای ارزیابی کیفیت آموزش الکترونیکی در دانشگاه کردستان

دوره 1، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 123-105
فرشاد ارغوانی؛ خالد محمدی؛ شهرام شریفی؛ محمد میلاد جعفری؛ عهدیه ارغوانی

5.

بهره‌گیری از راهبردهای تکیه‌گاه سازی آموزشی و تعیین میزان اثربخشی آن بر یادگیری و انگیزه پیشرفت دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ریاضی پایه پنجم ابتدایی

دوره 8، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 217-198
محبوبه عارفی؛ ثریا خزایی؛ آذر خزایی

6.

مطالعه نیمرخ شخصیتی، صلاحیت‌های حرفه‌ای و اثربخشی معلمان متوسطه شهرستان مریوان: تحلیل مبتنی بر شخص

دوره 4، شماره 1، شهریور 1395، صفحه 27-46
کویستان محمدیان شریف؛ حسن غریبی؛ رامین حبیبی کلیبر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب