خدادادحسینی, حمید, سمیعی, نیلوفر, احمدی, پرویز. (1397). تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان؛ بررسی نقش ارزش ویژه برند، کیفیت رابطه برند و نگرش نسبت به برند. , 5(1), 37-59.
حمید خدادادحسینی; نیلوفر سمیعی; پرویز احمدی. "تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان؛ بررسی نقش ارزش ویژه برند، کیفیت رابطه برند و نگرش نسبت به برند". , 5, 1, 1397, 37-59.
خدادادحسینی, حمید, سمیعی, نیلوفر, احمدی, پرویز. (1397). 'تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان؛ بررسی نقش ارزش ویژه برند، کیفیت رابطه برند و نگرش نسبت به برند', , 5(1), pp. 37-59.
خدادادحسینی, حمید, سمیعی, نیلوفر, احمدی, پرویز. تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان؛ بررسی نقش ارزش ویژه برند، کیفیت رابطه برند و نگرش نسبت به برند. , 1397; 5(1): 37-59.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب