1.

تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کنندگان؛ بررسی نقش ارزش ویژه برند، کیفیت رابطه برند و نگرش نسبت به برند

دوره 5، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 37-59
حمید خدادادحسینی؛ نیلوفر سمیعی؛ پرویز احمدی

2.

تجربه زیسته مشتریان از کانال های جستجوی محصول و انگیزه های خرید آنلاین

دوره 11، شماره 3، آبان 1403، صفحه 111-133
معصومه فردی؛ سید حمید خدادادحسینی؛ بیت اله اکبری مقدم

3.

رئالیسم انتقادی و تحولات مصرف: سازوکارهای افت خرید با دلالت های میان رشته ای

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 31 خرداد 1404
فرشته خلیلی پالندی؛ اسداله کردنائیج؛ سید حمید خدادادحسینی

4.

عدم انطباق بین نگرش و رفتار خرید محصولات داخلی (مورد مطالعه: بازار خودرو)

دوره 6، شماره 2، بهمن 1398، صفحه 90-111
محمود حسن زاده؛ سید حمید خدادادحسینی؛ پرویز احمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب