1.

تاثیر نوآوری باز و بازاریابی شبکه های اجتماعی بر اصالت برند باشگاه های فوتبال با میانجی گری ارزش آفرینی و تصویر ذهنی برند

دوره 5، شماره 2، مرداد 1403
امیر درخشان؛ مهدی کهندل؛ حسین عبدالملکی؛ سید نعمت خلیفه

2.

شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر امنیت اماکن ورزشی با استفاده از روش ترکیبی دلفی فازی و مدل های ریاضی MADM

دوره 1، شماره 3، آذر 1399، صفحه 50-26
نغمه سعیدی مجد؛ حسین عبدالملکی؛ عباس خدایاری

3.

مدلسازی نقش آمیخته بازاریابی (P7) بر وفاداری هواداران به برند باشگاه نساجی مازندران با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان

دوره 5، شماره 2، مرداد 1403
حسین عبدالملکی؛ روح الله کیانی؛ سید نعمت خلیفه؛ سید بهادر زکی زاده

4.

نابرابری جنسیتی در صحه گذاری ورزشی؛ شناسایی موانع حضور ورزشکاران زن ایرانی در تبلیغات ورزشی

دوره 4، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 1-12
حسین عبدالملکی؛ بهاره خلیلی؛ فاطمه زرسینه؛ مریم صادقی؛ زهرا فتحی

5.

نقش ویژگی‌های استادیوم بر تجربۀ خدمت تماشاگران فوتبال (مورد مطالعه: استادیوم آزادی)

دوره 3، شماره 2، تیر 1401، صفحه 150-121
شایان پولادی؛ حسین عبدالملکی؛ مهدی کهندل


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب