1.

Educational System as a Discourse of Power: Reading Salinger’s Catcher in the Rye in Terms of Adorno’s Theory of Halbbildung

دوره 1، شماره 2، آذر 2019، صفحه 245-259
Masoumeh Bakhtiari

2.

استعاره دستوری اسم‌سازی و بازنمایی ایدئولوژیک در گفتمان سیاسی برجام: رویکرد دستور نقش‌گرای نظام‌مند

دوره 1، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 21-44
علی مالمیر؛ روح الله یعقوبی؛ حیات عامری؛ محمد دبیرمقدم؛ فردوس آقاگل‌زاده

3.

بررسی و تحلیل مفهوم قدرت در تراژدی آنتیگونه

دوره 1، شماره 2، آذر 1402، صفحه 1-22
علیرضا اسدی؛ طاهره اله دادی

4.

تحلیل گفتمان انتقادی بازنمایی رفتارهای اخلاقی ایرانیان در متون خلقیات‌نویسی

دوره 4، شماره 3، مهر 1401، صفحه 185-164
احسان خان‌محمدی؛ رامین مرادی؛ سید صمد بهشتی؛ حمدالله اکوانی

5.

تحلیل گفتمان انتقادی شعری از سیمین بهبهانی

دوره 1، شماره 1، شهریور 1402، صفحه 23-48
نسرین علی اکبری؛ فرزانه محمدی

6.

تحلیل گفتمان زیست‌محیطی در مطبوعات ایران در چارچوب رویکرد لاکلا و موف (مطالعۀ موردی: موضوع ریزگردها در روزنامۀ ایران)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 26 فروردین 1403
نوشین بساطی؛ ابراهیم بدخشان؛ اکرم کرانی

7.

خوانش گفتمان‌مدار تاریخ اردلان

دوره 1، شماره 2، آذر 1402، صفحه 87-120
الهام زارع


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب