1.

طراحی الگوی تبلیغات از طریق رسانه های اجتماعی به منظور تاثیر بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی

دوره 4، شماره 2، تیر 1402، صفحه 1-19
علی کریمی؛ حمید قاسمی؛ شهاب بهرامی

2.

طراحی چارچوب مدیریت تجربه مشتری در تجارت اجتماعی: رویکردی آمیخته

دوره 6، شماره 2، بهمن 1398، صفحه 46-67
مونا جامی پور؛ محمد طالاری؛ مهناز بهادری

3.

نقش قدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی در توسعه مقصد گردشگری جزیره قشم

دوره 8، شماره 3، آبان 1400، صفحه 117-139
آرمین گلی؛ علی قلی پورسلیمانی؛ نرگس دل افروز


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب