1.

Evaluation of professional competences of elementary teachers "from the perspective of administrators" in Markazi province

دوره 7، شماره 3، دی 2019، صفحه 86-69
seyed mohammad mirkamali؛ fatemeh narenji thani؛ somaee asadi

2.

The relationship between school self-efficacy and organizational trust with professional development of primary school teachers: the role of mediator of leadership perception

دوره 8، شماره 1، تیر 2020، صفحه 446-416
الهام اسماعیلی؛ مریم سامری؛ محمد حسنی

3.

بررسی توانایی طراحی تکلیف مدرسان ریاضی در خصوص دو عمل جمع و تفریق (مبنا: موقعیت‌های طرح مسئله)

دوره 8، شماره 2، تیر 1399، صفحه 129-100
ابراهیم ریحانی؛ مهدی ایزدی

4.

بررسی نقاط قوت و ضعف ارزشیابی توصیفی در آموزش مجازی از دیدگاه معلمان ابتدایی استان مازندران

دوره 11، شماره 4، دی 1402، صفحه 83-52
راضیه بابانسب احمد کلایی؛ مصطفی عزیزی؛ میمنت عابدینی بلترک

5.

شناسایی مسائل روابط معلم-دانش‌آموز از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی: یک مطالعه پدیدارشناسی

دوره 8، شماره 3، مهر 1399، صفحه 74-45
سید عطاالله آزاده؛ رزگار محمدی

6.

مدل کیفی و داده بنیاد از توسعه استعداد آموزگاران (مطالعه موردی: معلمان دوره ابتدایی شهر اردبیل)

دوره 10، شماره 2، تیر 1401، صفحه 169-144
حسن باشکوه اجیرلو؛ عادل زاهد بابلان؛ تقی اکبری؛ علی خالق خواه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب