1.

اولویت بندی عوامل تبیین کننده ارتقاء شخصیت برند با روش دلفی فازی

دوره 6، شماره 2، بهمن 1398، صفحه 134-148
سعید میر؛ علی رشیدپور

2.

تبیین ویژگی‌های شخصیتی و ارزش ویژۀ برند پوشاک ورزشی

دوره 1، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 41-19
مهدی نجاریان؛ ابراهیم علیدوست قهفرخی؛ محمد خبیری؛ افسر جعفری

3.

تبیین وفاداری مشتریان براساس شخصیت نام تجاری در صنعت لوازم خانگی، با رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد

دوره 7، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 130-144
رضا بیگ مرادی؛ علیرضا روستا؛ اسفندیار دشمن زیاری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب